broszura

Broszury

Broszura jest ulepszoną wersją ulotki. Jest bardziej trwała i elegancka. Broszura pełni dwie funkcje: reklamową i informacyjną. Dzięki temu, że broszura zapewnia większą ilość miejsca na informacje, możemy precyzyjniej opisać nasz produkt, ale jednocześnie pamiętając by nie zasypać klienta informacjami.

Dobra broszura przede wszystkim musi przyciągać wzrok, czyli mieć interesującą szatę graficzną. Twoja broszura powinna zawierać ciekawe, atrakcyjne są wszelkie pomoce wizualne typu wykresy. Duże znaczenie ma również jakość wykonania broszury. Treść należy dostosować do klienta. Na sukces broszury wpływa jakość papieru z jakiego jest wykonana.

Broszura może być szyta lub klejona. Broszura szyta jest trwalsza.

Ważne by gotowe broszury trafiły do klientów. Można je wręczać po spotkaniu, bądź wysyłać pocztą. Dobrze gdy jest umieszczona w miejscu łatwo dostępnym dla pracowników marketingu, znacznie pomoże im to w pracy. Pamiętaj by Twoja broszura była zawsze aktualna.